DEVKLAZI

DEVKLAZI

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Witam! :)

Witajcie na blogu! Jest to blog poświęcony modzie, makijażowi, ogólnie strefie beauty. Będą tutaj zamieszczane również wpisy dotyczące życia codziennego i tego co się u mnie dzieje. 



 Jestem Klaudia. Mam 15 lat. Przez 14 lat mieszkałam w Polsce, ale od roku mieszkam w UK. Mieszkam w mieście Harlow. Będziecie mieli wgląd na to co się dzieje w Polsce i w Anglii ponieważ mam teraz porównanie miedzy Polską a Anglią. Uczę się w angielskiej szkole. Będę umieszczała posty dotyczące życia w Anglii, jak wygląda szkoła tutaj, tok nauczania, jak się tu żyje itd. i także bedzie tu strefa beauty jak już wspominałam :) miłego bloga.

snapchat: klazi
instagram: klazi14
ask: klarisa1


\



Mamy nadzieje, że spodoba wam się blog i będziecie moimi czytelnikami, a za razem przyjaciółmi. Zapraszam do czytania i śledzenia wpisów :)

4 komentarze:

  1. Ooo, widzę nowe twarze na blogach modowych :) Życzę powodzenia i sukcesów! Trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafilam na was zupelnie przypadkiem i jestem zachwycona:] . Sama za rok wyprowadzam sie do Luton wiec chetnie poczytam pare porad na temat szkoly i zycia w Angli . Na pewno bede tu czesto wchodzic:)) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Dzięki, na pewno w najbliższym czasie podam trochę info o szkole i może nawet porobię parę zdjęć w szkole jak się uda :) ~ Klazi xxx

      Usuń