DEVKLAZI

DEVKLAZI

środa, 24 grudnia 2014

Świąteczny look + tutorial i mała recenzja


Witam kochani, na pierwszy rzut przepraszam Was, że tak późno pisze, ale miałam problem z internetem :(




Na zdjęciach poniżej jest mały "tutorial" (moj pierwszy) ;) :
1. Najpierw oczywiście nakłożyłam podkład :)
2. Bronzer :)
3. Rozświetliłam moją twarz (Max Factor)
4. Nalożyłam róż na policzki.
5. Potem na cała twarz nakładam puder.
6. Na brwii nalozylam cień i na powieki takze nalozylam złoty cień z paletki Naked2 i jeszcze narysowalam kreski tym  samym cieniem czarnym z paletki Naked2, aby wyciągnąć sobie oko :)
7. Wytuszowałam rzęsy. 
8. Pomalowalam usta ;)
Na zdjęciu powyżej efekt końcowy, razem z sztucznych rzęsami, a na zdjęciu poniżej wszystkie produkty, których użyłam:
 A to juz calowkowity końcowy look na wieczór wigilijny: 

A wkoncu bardzo krótka recenzja sztucznych rzęs z Primarka, odziwo zaskoczyły mnie swoją wytrzymałością bo za duzo sie nie spodziewałam z pseudo firmy a takze są bardzo gęste i bardzo wydłużają oko. Podsumowując, każdemu polecam wypróbować sztuczne rzęsy!

Wesołych Świąt!!!!

3 komentarze: