DEVKLAZI

DEVKLAZI

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Jestem na YouTube!!!!

Heeeej, ogłaszam, iż jestem na YT była to spontaniczna decyzja, w której i tak nie jestem pewna tego czy chce nagrywać, ale postanowiłam spróbować. Sami oceńcie jak mi to wychodzi i czy się nadaję do tego, z góry wybaczcie jeżeli coś nie jasno mówię na filmiku, albo nie zrozumiecie jest to za sprawą tremy itp. Zresztą sami zobaczcie i oceńcie....:)


Dodam, że jest to Language Challenge z moją koleżanką włoszką. A także nie jest to perfekcyjna przeróbka bo powiem, że nie mam doświadczenia, ale mam nadzieje, iż Wam się spodoba :)


10 komentarzy:

  1. Jednak Polski nie taki trudny ;)
    Świetny pomysł na filmik ;) Zapraszam do siebie http://madam-lillianne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a jednak dalej mysla, ze jest najtrudniejszy

      Usuń
  2. Fajnie, fajnie ^^
    Sam w sobie, pomysł świetny, a co do tego jak Ci idzie... I tak jest dobrze, a z czasem się jeszcze rozkręcisz ;)
    aravaena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super challange też zamierzam nagrwać:)


    Wolnej chwili zapraszam do mnie
    lewa-blog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) obs.

    http://emibloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń